Kundsupport

Har du frågor eller behöver hjälp? Tveka inte att kontakta oss. Vi finns här när du behöver oss som mest

För att få den bästa och snabbaste supporten rekommenderar vi att du loggar in i vår kundportal

Supportärenden

Få snabb och effektiv hjälp via vår kundportal

För att få den bästa och snabbaste supporten rekommenderar vi att du loggar in i vår kundportal. Där kommer ditt ärende direkt till rätt supportflöde och vår dedikerade personal kan ge dig snabb och professionell hjälp.

Om du inte har inloggningsuppgifter till kundportalen, vänligen kontakta oss via e-post på:
support@munerisit.se


Guide till TOPdesk

Få en smidig start med vår självbetjäningsportal med hjälp av denna guide. Här hittar du instruktioner och användbara tips för att komma igång och maximera din användning av TOPdesk.

Information om hur du loggar in kommer via din företagsmail med tydliga instruktioner för hur du loggar in. Om du inte har fått den informationen kontaktar du vår Servicedesk så hjälper dem dig.

Kontakt: servicedesk@munerisit.se

010-221 65 00

Möjligheterna för utökad funktionalitet i SSP är stor. Samla dina resurser och IT-relaterade frågor via denna portal för att minska frågor eller annat surr på er arbetsplats.

Kontakta:

Mathilda Holm

Mathilda.holm@munerisit.se

010-221 65 09

Rulla till toppen